Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

A bevezetéseket követően sem engedjük el partnereink kezét, support csapatunk biztosítja a folyamatos rendelkezésre állást.

Cégünk a szolgáltatási csomagok igénybevételével garantálja:

  • az üzletek professzionális és gyors incidenskezelését helpdesk-en keresztül
  • helyszíni szerviz szolgáltatást (csomagtól függően)
  • szoftverkövetést és karbantartást
  • jogszabálykövetést (termékfüggő)

Szolgáltatási csomagok létrehozásakor a fő célunk az volt, hogy az ügyfél igénye szerint több opcióból is választhasson nyitvatartás és eszköz redundancia függvényében.

A kötelező szolgáltatási alapcsomag a szoftverre is és a hardverre is kiterjed, mely hétfőtől péntekig, 08:00 – 17:00 óra között érhető el. Incidenskezelés és kritikus hardver hiba esetén 72 órán belüli helyszíni szolgáltatást tudunk biztosítani.

 

Helpdesk szolgáltatás

Helpdesk szolgáltatásunk tartalmazza a Laurel Kft. által telepített rendszerek / szoftverek megfelelő támogatásához szükséges rendelkezésre állást, szaktanácsadást illetve telefonos probléma elhárítást. A bejelentett problémák egy WEB alapú rendszerben történnek rögzítésre, mellyel biztosított a bejelentések nyomon követhetősége. Rendelkezésre állás választott szolgáltatási csomag esetén: mindennap 06:00-22:00 között vagy H-P 08:00-17:00 között.

 

A szolgáltatásra szerződött ügyfeleink hívásait technikai támogatásra szakosodott munkatársak fogadják, akik:

  • telefonon konzultálnak a boltokkal kapcsolatos üzemeltetési kérdésekben;
  • távfelügyeletet és üzemzavar elhárítást biztosítanak;
  • a Laurel rendszereinek belső működéséből fakadó üzemzavar esetén, annak mielőbbi megszüntetése érdekében, igény szerint telefonon keresztül nyújtanak segítséget a hiba behatárolására, elhárítására;
  • szükség esetén felveszik a kapcsolatot más területekkel a kérdés megválaszolása vagy a probléma elhárítása érdekében.

 

Szerviz szolgáltatási csomagok

Szerviz csomag megválasztásánál mindenképpen fontos tényező, hogy az üzlet működése szempontjából mennyi kassza áll rendelkezésre és hiba esetén a kiesett forgalom milyen mértékű.

Opcionálisan bővíthető szolgáltatási csomagjaink:

  1. Optimum szerviz csomag
    1. Kritikus hardver hiba esetén 24 órán belüli megjelenés
    2. Automatikus felülvizsgálat és akku csere
    3. Kedvezményes óradíjak
  2. Prémium szerviz csomag
    1. Kritikus hardver hibánál aznapi megjelenés 13:00 óra előtti bejelentés esetén
    2. Automatikus felülvizsgálat és akku csere
    3. Kedvezményes kilométer és óradíjak

 

Szoftverkövetés és karbantartás szolgáltatás

Szoftverkövetés

Cégünk vállalja, hogy mind a szoftvert érintő hibabejelentések, mind a jogszabályi és/vagy egyéb szabályozórendszert érintő változások esetén – melyek a szoftver logikai, vagy formai követelményeit érintik - a szükséges módosításokat elkészíti. Ennek keretében:

  • elvégezzük a szükséges fejlesztéseket és azok tesztelését;
  • amennyiben a változások átvezetése az adatkommunikációs folyamatba beilleszthető, akkor azokra eljárást dolgozunk ki;
  • a rendszert érintő jogszabályi változtatásokat elvégezzük
  • a pénztárgép szoftver engedélyeztetését és frissítését az erre vonatkozó hatályos jogszabályok szerint és az abban meghatározott időn belül elvégezzük az erre megállapított külön díj ellenében. Az új engedély megérkezését követően ügyfeleink számára közzétesszük a pénztárgép szoftvert előre meghatározott terjesztési csatornán;
  • a jogszabálykövetés során csak a szoftver módosítását szolgáltatjuk az átalánydíj keretein belül. Amennyiben a törvényi előírások miatt hardveres beavatkozásra is szükség van, akkor annak alkatrész költségét, munkadíját és kiszállás költségét külön díjazás ellenében végezzük el.

 

Szoftver karbantartás

  • Üzleti csomagokat alakítunk ki az egyre hatékonyabb és fejlettebb rendszer érdekében (gyorsítások, jobb kezelhetőség, felhasználóbarát felület)
  • Javító csomagjaink tartalmazzák a rendszerhasználat közben felmerült hibák kezelését
  • Azok a hardver változásokat is nyomon követjük, melyek a rendszer működésére hatással vannak
  • Operációs rendszerek, adatbáziskezelő frissítések, változások követését végezzük

Ügyfeleink az új verziók és hibajavítások révén folyamatosan frissülő, valós környezetben tudják használni a Laurel szoftvereit, melyek az új funkciók révén legtöbbször gyorsítják vagy épp megbízhatóbbá teszik a gyakorlati munkát.