Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Bízza ránk a külföldi kasszarendszerek engedélyeztetését, így Ön az igényei szerint kialakított és a magyar jogszabályoknak megfelelő megoldást tudhat magáénak.

Azok a cégek, akik külföldi kasszarendszereket vásárolnak, engedélyeztetniük kell azt a hatályos magyar jogszabályok szerint. Ebben áll rendelkezésére a Laurel szakértő csapata.

Mit kell tudni a Laurel fiskalizációs szolgáltatásáról?

  1. Szakmai konzulenseink tájékoztatják a szoftver szállítóját a magyarországi fiskális szabályozásokról és kasszarendszerrel szembeni elvárásokról
  2. A konzultáció alapján magyarországi elvárások szerint fejlesztett szoftvert konzulenseink és tesztelő csapatunk fiskális szempontból egy átfogó jogszabályi- és sterssztesztnek veti alá
  3. Ügyfél oldali funkcionális elfogadást és fiskális teszteléseket követően a rendszert a TÜV-MEEI bizottság részére bemutatjuk a szükséges dokumentációkkal együtt, melyeknek az elkészítésben a szakmai konzulenseink közreműködnek, igény esetén a dokumentációk és a rendszer fordítási tevékenységét is vállaljuk. A MEEI vizsgálatot szükség esetén több alkalommal (ált. 2-3x) megismételjük.
  4. Sikeres vizsgát követően bocsájtható a rendszer NAV vizsgálta, ahol egy átfogó, mély szakmai és stressz teszt végrehajtására kerül sor, vizsgálva extrém körülmények között a rendszer stabilitását, a jogszabályi megfelelést és dokumentációkat egyaránt. A MEEI vizsgálatot szükség esetén több alkalommal (ált. 2-3x) megismételjük.
  5. Sikeres vizsgát követően az engedély 30 napon belül kerül a NAV-nál aláírásra és postázásra, ezután kezdődhet meg az engedélyezett (újraengedélyezett) rendszer telepítése, aminek az engedélyben feltüntetett határdátumig meg kell történnie.

Miért szeretik a partnereink?

  • Rengeteg munkát levesz az Ön és munkatársai válláról;
  • A felszabaduló időt hasznos munkára, profitszerzésre fordíthatják;
  • A Laurel szakemberei kiismerik magukat a jogi útvesztőkben;
  • Kollégáink mentesítik Önt a szakmai és többnyelvű kommunikáció terhe alól

A Laurel fiskalizációs szolgáltatása a következő előnyöket biztosítja üzletének

  • egyedi szoftverigények megvalósításának támogatása
  • kompetens, naprakész fiskális információk egykézből
  • hivatalosan engedélyeztetési folyamat ügyvitelének lefolytatása
  • funkcionálisan és fiskálisan mélyen tesztelt kasszarendszer
  • igény esetén fiskális support igénybevételének lehetősége

Kinek ajánljuk a Laurel fiskalizációs szolgáltatását?

Elsősorban azoknak az üzleteknek, áruházláncoknak, akik nem dobozos kasszaszoftvert szeretnének használni, hanem egyedi igényeik szerint kialakított alkalmazás bevezetését tervezik.

További részletek a Laurel fiskalizációs megoldásáról

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.

E-mail címünk: fiskalizacio@laurel.hu

Azok a cégek, akik külföldi kasszarendszereket vásárolnak, engedélyeztetniük kell azt a hatályos magyar jogszabályok szerint. Ebben áll rendelkezésére a Laurel szakértő csapata.

Mit kell tudni a Laurel fiskalizációs szolgáltatásáról?

  1. Szakmai konzulenseink tájékoztatják a szoftver szállítóját a magyarországi fiskális szabályozásokról és kasszarendszerrel szembeni elvárásokról
  2. A konzultáció alapján magyarországi elvárások szerint fejlesztett szoftvert konzulenseink és tesztelő csapatunk fiskális szempontból egy átfogó jogszabályi- és sterssztesztnek veti alá
  3. Ügyfél oldali funkcionális elfogadást és fiskális teszteléseket követően a rendszert a TÜV-MEEI bizottság részére bemutatjuk a szükséges dokumentációkkal együtt, melyeknek az elkészítésben a szakmai konzulenseink közreműködnek, igény esetén a dokumentációk és a rendszer fordítási tevékenységét is vállaljuk. A MEEI vizsgálatot szükség esetén több alkalommal (ált. 2-3x) megismételjük.
  4. Sikeres vizsgát követően bocsájtható a rendszer NAV vizsgálta, ahol egy átfogó, mély szakmai és stressz teszt végrehajtására kerül sor, vizsgálva extrém körülmények között a rendszer stabilitását, a jogszabályi megfelelést és dokumentációkat egyaránt. A MEEI vizsgálatot szükség esetén több alkalommal (ált. 2-3x) megismételjük.
  5. Sikeres vizsgát követően az engedély 30 napon belül kerül a NAV-nál aláírásra és postázásra, ezután kezdődhet meg az engedélyezett (újraengedélyezett) rendszer telepítése, aminek az engedélyben feltüntetett határdátumig meg kell történnie.

Miért szeretik a partnereink?

  • Rengeteg munkát levesz az Ön és munkatársai válláról;
  • A felszabaduló időt hasznos munkára, profitszerzésre fordíthatják;
  • A Laurel szakemberei kiismerik magukat a jogi útvesztőkben;
  • Kollégáink mentesítik Önt a szakmai és többnyelvű kommunikáció terhe alól

A Laurel fiskalizációs szolgáltatása a következő előnyöket biztosítja üzletének

  • egyedi szoftverigények megvalósításának támogatása
  • kompetens, naprakész fiskális információk egykézből
  • hivatalosan engedélyeztetési folyamat ügyvitelének lefolytatása
  • funkcionálisan és fiskálisan mélyen tesztelt kasszarendszer
  • igény esetén fiskális support igénybevételének lehetősége

Kinek ajánljuk a Laurel fiskalizációs szolgáltatását?

Elsősorban azoknak az üzleteknek, áruházláncoknak, akik nem dobozos kasszaszoftvert szeretnének használni, hanem egyedi igényeik szerint kialakított alkalmazás bevezetését tervezik.

További részletek a Laurel fiskalizációs megoldásáról

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.

E-mail címünk: fiskalizacio@laurel.hu

A töltőállomások speciális igényei miatt olyan informatikai megoldásra van szükségük, amely hatékonyan támogatja a kutak üzemeltetését, felgyorsítja és vonzóvá teszi az autósoknak a kiszolgálást.

Mit kell tudni a Laurel által ajánlott töltőállomási rendszerről?

Rugalmas, pontos, a piaci elvárásokat maradéktalanul kiszolgáló rendszert kap kézhez, amely havonta több tíz, sok esetben száz munkaórát vesz le az Ön és munkatársai válláról. Ezt az időt pedig az értékesítésbe, az üzletfejlesztésbe tudja fektetni.

A partnerünkkel közösen kialakított szoftver Európa számos országában piacvezető helyet ért el. Jelenleg elsősorban nagy üzemanyaghálózatok igényeinek kielégítésére készültünk fel egyedi projektek keretében, azonban folyamatban van egy kisebb töltőállomások kiszolgálására is alkalmas megoldás elkészítése.

Miért szeretik az üzletvezetők?

  • Komplex és integrált megoldás – POS, BOS, Head office
  • Külső technológiáktól független
  • A rendszer felépítése moduláris
  • Könnyen megtanulható a kezelése;
  • Gyors és pontos információkat szolgáltat a töltőállomás helyzetéről, ezzel segíti Önt a döntések meghozatalában;
  • FO és BO funkciói könnyen használhatók, egyszerűen kezelhetők
  • Országos lefedettségű, gyorsan reagáló szerviz csapat áll rendelkezésére

Miért szeretik a vevők?

A Laurel töltőállomási rendszerével felgyorsul, pontosabbá válik a kiszolgálás, ezzel pedig egyenes arányosan megnövekszik az elégedett vásárlók száma.

A Töltőállomási rendszer a következő előnyöket biztosítja üzletének

  • Gyorsabb munkafolyamatokat;
  • Rugalmasabb, pontosabb kiszolgálás;
  • Segítséget a döntések meghozatalában;
  • A hasznos munkaidő számának növekedését;
  • A vásárlói elégedettség növekedését;

Kinek ajánljuk a Laurel töltőállomási rendszerét?

Azoknak a töltőállomásoknak, akik szeretnék felgyorsítani a munkafolyamataikat, a kiszolgálás minőségét és sebességét megnövelni, és ezzel versenyelőnyre szert tenni.

További részletek a Töltőállomási rendszer működéséről

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.