Vissza
Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Laurel önkiszolgáló kasszák a Príma Corvin Plazaban is

Amikor mintegy kétéves belső előkészítő munka eredményeként beüzemeltük első önkiszolgáló kasszáinkat a CBA Príma egyes boltjaiban, már jeleztük, hogy innovációnk hamarosan újabb helyeken debütál az üzletláncnál. Mostanra pedig örömmel jelenthetjük: nemrégiben a CBA franchiserendszer tagját alkotó Maxcsoport budapesti Príma Corvin Plaza áruházában határidőre telepítettünk nyolc darab, bankkártya elfogadására alkalmas önkiszolgáló pénztárgépet.

„Jól látszik, hogy ma az ilyen irányú fejlesztés az egyik legfőbb trend az élelmiszer-kiskereskedelemben, nem is véletlenül. A vásárlók egy jelentős része, főként a fiatal generáció, el is várja ezt a lehetőséget” – mondta a beruházás motivációi kapcsán a Maxcsoport cégvezetője, Honti Balázs. Mint hozzátette, a vevők igényei mellett más szempontok is szóltak a döntés mellett: „vállalkozási szempontból ez a humánerőforrás-problémáink orvosolásának eszköze. Egyre kevesebb idehaza a képzett kasszás, a food szektor pedig az alacsonyabb árrés miatt eleve nehezen veszi fel a bérversenyt a non-food szegmenssel. A legjobb megoldás így az emberi munkaerőt kiváltó, kiegészítő technológiák bevezetése lehet.”

Honti Balázs megjegyezte, már a projekt előkészítésekor egyértelmű volt, hogy egy magyar partnert választanak, amely jártas a hazai jogszabályokban és jól ismeri a piac sajátosságait. Alapfeltétel volt az itthoni infrastruktúra és háttér, valamint a kellő tapasztalat is. Mellettünk szólt az is, hogy a cégcsoport egyik üzletében a Laurel kereskedelmi rendszere működik, amivel a döntéshozók elégedettek.



„Amennyire nagy vállalás volt annak idején a Laureltől, hogy egy teljesen saját fejlesztésű önkiszolgáló kasszát alkottak, annyira komoly stratégiai döntés a mi részünkről, hogy emellett tettük le a voksunkat. Az árbéli versenyképesség és a korábbi jó tapasztalatok nagy szerepet játszottak abban, hogy megadtuk a bizalmat arra, hogy velünk együttműködésben az apró részletek is a helyükre kerüljenek. Az eddigiek alapján okkal bízhatunk ebben” – fogalmazott Honti Balázs.

A Maxcsoport cégvezetője az augusztus 17-i élesítés idején két napig személyesen figyelte az új pénztárak működését és a vásárlók reakcióit. Ez alapján úgy látja, aki odafigyel, próbálja megismerni a rendszert, nem kapkod és nem kizárólag másik, hasonló eszközökön szerzett rutinnal akarja letudni a fizetést, az pozitív élménnyel távozik az üzletből. Külön örült neki, hogy a 12 évestől a 80 esztendősig sokan rendkívül flottul boldogultak a technikával.

„Jelenlegi céljainkat szem előtt tartva a kizárólag bankkártyát elfogadó verziót találtuk a legjobb választásnak, de a Laurel mind a 8 általunk rendelt eszközbe képes utólag beépíteni a készpénzes egységet, így nyitva hagytuk a bővítés lehetőségét” – árulta el Honti Balázs, hozzáfűzve, hogy rövidesen élesben is gyűjthetnek majd tapasztalatot a komplexebb változat működéséről. Hamarosan ugyanis a szintén fővárosi Príma Havanna áruházukban is munkába állnak Laurel önkiszolgáló kasszák, köztük 1 olyan, amely készpénzt is elfogad. A Maxcsoportnál pedig további üzletekben is lehet létjogosultsága az innovációnak, ezzel kapcsolatban a tapasztalatokat mérlegelve, alapos elemzés után hoz majd döntéseket a cégvezetés.