Vissza
Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Ha webáruház-szaküzlet, akkor Laurel polccímkék!

Az Extreme Digital boltjai után az eMAG most átadott, első magyarországi üzletében is a Laurel által kínált elektronikus polccímkék biztosítják a vevők precíz, igényes tájékoztatását. Az e-kereskedelmi piac két meghatározó szereplője tavaly jelentette be az egyesülést, ezek után nem meglepő, hogy az eMAG is a hibrid üzleti modell mellett döntött, hiszen az Extreme Digitalnál már hosszú ideje jól működik ez a stratégia. A sikernek pedig a Samsung SoluM E-ink alapú polccímkéi is fontos pillérei, ahogy azt a most megrendelt csaknem 1300 új eszköz is jól bizonyítja.

Várkonyi Balázs, a cég ügyvezető igazgatója a napokban a boltnyitás apropóján rendezett sajtótájékoztatón elmondta, az eMAG a lépéstől azt reméli, hogy a vevőkkel való közvetlen kapcsolat létesítése révén tovább emeli majd az ügyfélélményt, a kényelmet, a vásárlók márkahűségét és bizalmát. Ha ebből indulunk ki, a Samsung SoluM címkék a legjobb választást jelentették, hiszen ez a teljesen személyre szabható technológia egységesen, jól átláthatóan és garantáltan hibamentesen jeleníti meg a szükséges információkat, ami nagyban hozzájárul a vevői elégedettség fokozásához.



Az Extreme Digital szaküzletekben már jól ismert előnyöket tehát mostantól az eMAG budapesti boltjában is élvezhetik. Korszerű elektronikus polccímkéink többek közt megkönnyítik a webáruházakkal összehangolt árazást, valamint az azonnali árváltoztatást, amelyek egyaránt fontos szempontok ügyfelünknek.

A jelenlegi helyzetben pedig, amikor a biztonság és a személyes érintkezések minimalizálása lényegesebb lett, mint valaha, az is a Samsung SoluM termékek mellett szól, hogy az adatok egyetlen gombnyomással, manuális munkavégzés nélkül frissíthetők rajtuk – vagyis a dolgozóknak nem kell a vevőtérbe menni cserélgetni a címkéket. Ezzel ráadásul felméréseink szerint egy átlagos üzletben havi 50 munkaórát lehet megspórolni.

A sajtóeseményen elhangzott, az Erzsébet körúti, 77 négyzetméteres üzlet után szeptemberben várhatóan lényegesebb nagyobb, 400 négyzetméteres bemutatóterem is nyithat a fővárosi Mammut bevásárlóközpontban, valamint Pécsett. Az eMAG a szükséges polccímkéket illetően már felkészült a terjeszkedésre, hiszen a most megrendelt mintegy 1300 eszköz egy része a jövőben nyíló boltokban kap majd helyet.

Samsung SoluM ismertető >>