Vissza
Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

A raktárak hatékonyságának szakértője is partnereink sorában

A Laurelnél mindig örülünk, ha egy hozzánk hasonló innovatív, termékeit, szolgáltatásait magas hozzáadott értékkel kínáló vállalattal működhetünk együtt. Éppen ezért tartjuk jelentős eseménynek, hogy a közelmúltban partnerségi megállapodást kötöttünk a német Ubimax céggel.

A 17 országban jelenlévő, világszerte több mint 250 elégedett ügyfélt maga mellett tudó Ubimax-nak több mint 15 éves tapasztalata van augmented reality (AR), azaz kiterjesztett valóság területén. Az októberi Laurel Retail Konferencián a talán legizgalmasabb fejlesztésüket, az XPICK nevű okosszemüveget mutatták be részletesen. Ugyan az okosszemüveg nem újkeletű technológia, ám hasznosságáról mostanában kezdenek igazán megbizonyosodni a vállalatok: a nagy raktárháttérrel rendelkező cégek például jelentősen növelhetik a produktivitásukat általa.

Az XPICK-et már a DHL is tesztelte saját logisztikai folyamatai során, az eredmények pedig önmagukért beszéltek. A kísérlet kedvéért szemüveget öltő munkatársak válláról jelentős terheket vett le az eszköz. Nem volt szükségük például leolvasókra a vonal- és QR-kódokhoz, nagy mennyiségű papíralapú adminisztrációtól szabadultak meg, a kezeik szabadon hagyása miatt pedig eleve hatékonyabban dolgoztak. Az adatok szerint a technika által segített dolgozók 25 százalékkal több munkát végeztek el egységnyi idő alatt, mint az alkalmazottak másik, okosszemüveg nélküli csoportja – ráadásul tették mindezt hiba nélkül.

Az Ubimax eszközeit a Coca-Cola dunaharaszti üzemében is használják, az újdonsült partnerségtől pedig mindkét fél további jelentős előrelépést vár mind a retail ügyfelek kiszolgálása, mind az end-to-end megoldások leszállítása terén.