Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Előzze meg a kasszánál feltorlódott hosszú sorokat, vegye igénybe a video analitikára épülő sormenedzsment megoldást!

Körülmények 

Bár a kereskedelem átalakulóban van, a forgalom jelentős részét továbbra is a fizikai boltokkal rendelkező hálózatok adják, miközben a vásárlók elvárásait erősen befolyásolják az e-kereskedelemben szerzett tapasztalataik. Az ügyfelek által egyik legelutasítottabb jelenség a sorbanállás, már pár perces várakozás esetén is készek elhagyni vásárlás nélkül a boltot, vagy azt feltételezve be sem menni, komoly veszteséget okozva ezáltal a kereskedőnek.

 

Kihívás

A sorok csökkentése nem egyszerű feladat, mert új kasszák építése vagy folyamatosan magas számú kasszás személyzet biztosítása komoly költségekkel jár. Olyan megoldás kell, ami költségnövekedés nélkül, dinamikusan tudja kezelni a sorok által jelentett kihívást.

 

Megoldás

A megoldást egy magyar startup cég által fejlesztett automatizált, anonimizált videó analitikára épülő sormenedzsment rendszer jelenti, ami prediktív módon kezeli a sorokat. Az Ultinous rendszere figyeli a bejövő és kimenő forgalmat, valamint a boltban töltött időt és az aktuálisan működő kasszák számát. Ezekből nem egyszerűen azt állapítja meg, hogy sor van, hanem a predikciós algoritmusnak köszönhetően előre jelzi, hogy sorok fognak kialakulni és erről időben jelzést küld a bolt operációs csapatának, hogy új kasszát kell nyitni. Így nem a már kialakult sorokat kell ledolgozni, hanem magának a soroknak a kialakulását lehet megakadályozni, ami jóval egyszerűbb tevékenység, és nem jár konverzió romlással. Az új kasszákat pedig csak a sor kialakulásának veszélye esetén kell működtetni, így nincs "üresjárat" és ezáltal nem nőnek a költségek.

 

Hatások, eredmények

A rendszer bevezetését követően a boltokban megszűnnek a hosszú sorok, és a rövid sorok száma is 70-80%-al csökken, miközben a kasszában töltött teljes idő nem nő (vagyis nincs költségnövekedés). A rövidebb sorok ügyfélvonzó hatása több százalékos konverziós ráta növekedést eredményez.