Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Vevőbarát kasszazóna

Több felmérés is azt igazolja, hogy egy bolt vevőit a hosszú sorban állás zavarja leginkább.

Kutatások bizonyították

Az utolsó élmény a kasszazónából jön, így ha a sorbanállás több, mint 5 perc, akkor átfogóan rossz kép marad meg a vevőben - még akkor is, ha ez nem fedi a valóságot:

  • rossz az áru minősége
  • udvariatlan a kiszolgálás
  • gyenge a választék

A Laurel segít abban, hogy felmérje, hogyan lehet a leghatékonyabban fejleszteni a kasszazónát, kényelmesebbé, gyorsabbá tenni az áthaladást, valamint javítani a pénztárosi munka tempóját.

Ezt kínáljuk:

  • Lehető legrövidebb zónában tartózkodás
  • Egyszerű folyamatok
  • Mérhető a pénztárosok teljesítménye, motiválhatók a hatékonyabb munkára
  • Elégedetten távozó vásárlók

Több tényező összességét vizsgáljuk

A teljes és megalapozott elemzés módszerei a pénztári adatok elemzésétől a kérdőíves felméréseken át a szemkamerás mérésekig sokfélék lehetnek. A módszerek kiválasztása függ a bolt, a probléma és a résztvevő személyek jellemzőitől.

Szempontok, avagy az átfogó elemzés komponensei:

  • Kasszazónában található tárgyak, árucikkek, termékek
  • Kasszazóna eszközei, pult, bútorzat
  • Szoftverek működése
  • Kasszazónában végzett munkafolyamatok
  • Vevők viselkedése
  • Pénztáros, főpénztáros munkája
  • Vásárlói elégedettség
  • Hardver-szoftver- ember munkakapcsolatának harmonikussága

A felmérés eredménye:

  • A projekt során egzakt adatok alapján kimutatott problémák bemutatása
  • Projektdokumentáció készítése

A kutatási/felmérési anyag alapján javaslatcsomag készítése az elvégzendő módosításokra vonatkozóan az elemzés alá bevont területeken.